مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس میراث گرانبهای ملت ایران است

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه دفاع مقدس میراث گرانبهای ملت ایران است، بر لزوم حفظ و مامدگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 24August 2024

دفاع مقدس میراث گرانبهای ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «علیرضا یوسف نژاد» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کشور در مازندران در وسعت ۶۰ هکتار در حال احداث است و باید جایی باشد که یاد شهیدان و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: ملت ایران با اتحاد، وحدت، ایثار، فداکاری، گذشت و جهاد در راه خدا در دفاع مقدس به میدان آمد و وقایع بی‌نظیری را رقم زد و در مقابل دنیا ایستادگی کرد و پیروز شد و امروز دفاع مقدس میراث گرانبهایی در تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حاشیه رودخانه تجن اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف خیرین، اوقاف، اصناف و ... این موزه را با سرعت تکمیل کنیم که در راستای حفظ و ماندگاری ارزش‌ها خواهد بود. 

سلامی از برگزاری جلسه مجمع واقفین اوقاف در دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: تلاش ما این است که همه بخش‌هایی که در دفاع مقدس فعال بودند در زمینه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فعال شوند.

وی با اشاره به بازدید ۳۰ هزار دانش آموز، سه هزار دانشجو و سه هزار سرباز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، بر بزرگذاشت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت صنعت‌ها و شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد.

این مسئول تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان، محفل روایتگری، فضاسازی و تبلیغات محیطی را از جمله برنامه‌های این مناسبت ذکر کرد.
سلامی با تاکید بر ثبت برنامه‌های دفاع مقدس در سامانه جامع دفاع مقدس گفت: همچنین انتظار داریم این مجموعه در بخش تدوین کتاب و دانشنامه استانی دفاع مقدس ورود کند.

این مسئول فعالیت در شرکت شهرکهای صنعتی را جهاد اقتصادی و مجاهدت برشمرد و گفت: شما در جبهه اقتصادی جهاد اقتصادی انجام می‌دهید و قدردانی می‌کنیم.

«علیرضا یوسف نژاد» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه دومین کنگره شهدای مازندران بهترین فرصت برای پاسداشت شهدای استان خواهد بود، از آمادگی همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش‌های مختلف بویژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و تدوین کتاب دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار