در پیام استاندار مازندران تأکید شد؛

تدوام توسعه و پیشرفت در دولت وفاق ملی

«نوری» استادار مازندران، با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. ‎
کد خبر: ۶۸۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ - 24August 2024

تدوام توسعه و پیشرفت در دولت وفاق ملیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استادار مازندران، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان مازندران را تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سرفصل توجه به تلاش‌ها و مساعی دولتمردانی شد که پایبند به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی در کسوت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصورت شبانه روزی مجاهدت می‌کنند و در تداوم مسیر شهیدان؛ جان خویش را در کف اخلاص در این راه گذاشته و می‌گذارند، دولت‌هایی که با پیروی از فرامین امامین انقلاب، دستاورد‌های درخشانی را برجای نهادند و گستره خدمت را تا دورترین و محروم‌ترین نقاط میهن اسلامی وسعت دادند.

امروز یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت بویژه شهید جمهور، یادآور انسان‌های انقلابی و بزرگی است که آئین زیبای با مردم و برای مردم بودن را در سایه سیره کاری خود معنا کردند. این نام‌ها و آموزه‌های بزرگ برای همیشه در صفحه زرین تاریخ خدمتگزاری ایران اسلامی ماندگار و جاودان خواهد ماند.

امروز در دولت وفاق ملی نیز با پایبندی به آرمان‌های امام شهیدان، شهیدان والامقام و منویات و رهبری‌های خردمندانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور تداوم دارد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان مازندران تبریک می‌گویم و توفیق بیش از پیش همه خادمان مردم را از آستان خداوند قادر متعال خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار