مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس فارس:

صداوسیما در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

سرتیپ دوم پاسدار «کوشکی جهرمی»با بیان اینکه اقدامات هنرمندانه برنامه سازان صداوسیما در تبلور ارزشهای کشور شایسته تقدیر است گفت: صداوسیما در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۶۸۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ - 24August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی »مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز (سوم شهریور) در دیدار با «امیر رئوف» مدیرکلصداوسیما در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است صداوسیمای فارس  با بیان اینکه اقدامات هنرمندانه برنامه سازان صداوسیما  در تبلور ارزشهای کشور شایسته تقدیر است اظهارداشت: صداوسیما در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با تبریک انتصاب آقای دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید صداوسیمای استان شاهد اقدامات تحولی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه ترویج و نشر نیازمند کار قرارگاهی است و صداوسیما در این زمینه نقش محوری دارد استمرار کارهای فرهنگی از جمله کار برای شهدا را زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و افزود: این قرار گاه با محوریت صداوسیما و با حضور اعضاء تشکیل گردد تا هم افزایی لازم توسط دستگاه های متولی در حوزه ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس انجام شود.

دراین  دیدار«امیر رئوف»مدیرکل صداوسیمای فارس بیان داشت: آنچنان که باید حق مطلب در خصوص شهدا ادا نشده است و نیاز به حرکت های جریان ساز فرهنگی و رویدادسازی است تا با کارهای تاثیرگذار و جذاب بتوان پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرد.

رئوف به برگزاری دومین کنگره ملی 15 هزار شهید فارس در آبان ماه اشاره و بر آمادگی صداوسیمای فارس برای نقش آفرینی در این کنگره ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار