فرمانده سپاه استان بوشهر:

شهید «رئیسی» با آموزه‌های نهج‌البلاغه پیشروی کرد

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت:شهید «رئیسی» همکاران‌شان در سراسر کشور با استفاده از نهج‌البلاغه و سیستم مدیریتی حضرت علی (ع) پیشروی کردند.
کد خبر: ۶۸۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 24August 2024

شهید «رئیسی » با آموزه‌های نهج‌البلاغه پیشروی کردبه گزارش دفاع پرس بوشهر،سرتیپ پاسدار «علی رزمجو»فرمانده سپاه استان بوشهر امروز در آئین بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: خدمات ارزنده و برجسته دولت سیزدهم و هیأت دولت، استاندار بوشهر، بخشداران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی قابل تحسین است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: در طرح‌های ارائه شده امسال شاهد فعالیت دولت در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: اهمیت نظام اداری و دولت در پیشرفت و تکامل کشور و ملت بر کسی پوشیده نیست. همه دولت‌ها تلاش می‌کنند خدماتی را ارائه دهند و مجموعه دولت در سطوح مختلف دولت در راس آن رئیس جمهور یکی از مهم‌ترین عوامل بنیادین در پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف کشور و تمدن و انقلاب اسلامی است.

رزمجو تصریح کرد: اندیشه‌ها، حرکت‌های والایی در عرصه‌های مختلف به نظام و انقلاب اسلامی و مردم ارائه می‌دهند، شهید رئیسی و همکاران‌شان در سراسر کشور با استفاده از نهج‌البلاغه و سیستم مدیریتی اولین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع) که سرشار از اندیشه‌های خدمت به مردم مخصوصاً مردم محروم و مستضعف است، پیشروی کردند.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: خدمات دولت شهید رئیسی در جاهایی که از لحاظ امکانات رفاهی و زیستی در محرومیت قرار گرفته‌اند نیز در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی دارای اندیشه مدیریت نشأت گرفته از ویژگی‌های رفتاری و شیوه مدیریت امیرمؤمنان علی (ع) است.

وی اعلام کرد: ترویج و نظام‌مند کردن خدمات به مردم و مسائل مربوط به کشور و امت اسلامی در دولت سیزدهم شکل گرفت و سازماندهی شد. در عرصه‌های مختلف بزرگ‌ترین مصداق نظام و خدمت در عرصه‌های مختلف را در دولت برای اقشار مختلف جامعه می‌بینم.

رزمجو تاکید کرد: سازمان‌ها و دولت‌هایی که مبتنی بر ارزش‌های الهی و اسلامی شکل می‌گیرند سازمان‌هایی قوی و استواری هستند زیرا مبتنی بر روح جمعی مردمی هستند و به ارائه خدمات خالصانه و صادقانه پرداخته و تلاش برای پیشرفت دین خدا و رفع نیاز‌مندی‌های بندگان خدا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها