مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

کمال انسانی مدیون نهضت حسینی است

حجت الاسلام «هاشمی» گفت:قیام امام حسین (ع)، موهبتی عظیم در راستای رهایی از تمام قید و بند‌های جهالت و پرواز به اوج قلل تعالی و کمال است.
کد خبر: ۶۸۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 24August 2024

کمال انسانی مدیون نهضت حسینی استحجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضاهاشمی» مسئول نمایندگی سپاه استان بوشهر درگفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهربا تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت:قیام امام حسین (ع)، موهبتی عظیم در راستای رهایی از تمام قید و بندهای جهالت و پرواز به اوج قلل تعالی و کمال است، بنابراین کمال انسانی، مدیون نهضت حسینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امام حسین (ع) در نامه خود خطاب به برادرش «محمد‌بن حنفیه»، صراحتاٌ هدف خود را امر به معروف و نهی از منکر ذکر می‌کند تا به همگان خاطرنشان کند که همه نسبت به سرنوشت یکدیگر مسئولند و افراد جامعه در جزایر مجزا از هم قرار ندارند و سرنوشت‌شان به هم مربوط است و بی‌تفاوتی، زمینه‌ساز تسلط اشرار و بدان بر مقدرات جامعه است.

وی به اهمیت بازیابی‌کردن اهمیت حفظ دین و معالم دین از تسلط نااهلان حتی به قیمت فداشدن جان عزیزترین دردانه خاندان نبوت اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) با قیام خود ثابت کرد که حفظ دین و ارزش‌های دینی از حفظ جان امام معصوم هم مهم‌تر است.

هاشمی تصریح کرد: کسانی که در مواجهه با وظیفه‌ خود در قبال دین، مشی محافظه‌کارانه دارند به عاشورا باید بنگرند؛ بنابراین نهضت حسینی، نهضت نفی محافظه‌کاری و اصالت دادن به صراحت، صداقت، شجاعت و عمل به‌هنگام در امر انجام وظیفه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اعلام کرد: امام از ابتدا تا انتها سرسختانه در برابر تمام فشارها، آزارها و نامردی‌ها مقاومت کرد و ذره‌ای تزلزل به خود راه نداد. استقامت امام در برابر دشمن حتی تعجب تاریخ‌نگاران حاضر در سپاه دشمن را هم در پی داشته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از عوامل اصلی در هم شکسته شدن شالوده‌ لشکر دشمن در برابر امام معصوم استقامت حسین‌بن‌علی (ع) بود که دشمن را مستأصل کرد طوری که به پست‌ترین روش‌های مقابله در میدان نبرد روی آوردند و هیچ حیثیتی برای خود در تاریخ انسانیت، باقی نگذاشتند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها