آئین اهداء وسایل شخصی سردار شهید آقا مهدی باکری در موزه دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی

آیین اهداء وسایل شخصی، سندازدواج، وصیت نامه، مدارک تحصیلی وبیش از صدسند ودست نوشته شهید آقا مهدی باکری سردار جبهه‌های ایثار و شهادت و فرمانده دلاور سپاه اسلام با حضور همسر ایشان (حاجیه خانم مدرسی) به موزه دفاع مقدس و مقاومت استان رونمایی گردید.
کد خبر: ۶۸۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ - 24August 2024

آئین اهداء وسایل شخصی سردار شهید آقا مهدی باکری در موزه دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، طی مراسمی وسایل شخصی سردار شهید مهدی باکری توسط همسر ایشان خانم مدرس به موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

این مراسم همزمان با آغاز هفته دولت و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور فرمانده هان نظامی و انتظامی، مسئولین استان و خانواده های معظم شهدا در حوزه دفاع مقدس استان برگزار گردید.

دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به لزوم وحدت بین نهاد ها و ارگانهای مختلف جهت تکمیل محتوای شاخص و به روز متناسب با ذائقه جوانان اشاره نمودند و آثار و دست نوشته های سردار شهید مهدی باکری را بهترین سند و الگوی ولایت مداری و خدا شناسی و خودشناسی و مدیریت والا را می توان درس گرفت و با تبیین درست و هنرمندانه به نسل حاضر ارائه داد.

در ادامه این برنامه خانم صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری ضمن قدردانی از اهتمام مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص سوژه های فاخر این موزه و معرفی نوشته های شهید باکری تاکید داشتند تا برای ارائه هنرمندانه کوشش شود و افزودند این دست نوشته ها زمانی برای نسل حاضر قابل درک خواهد بود که درست روایت شود تا جوانان بتوانند با الگوگیری از سبک زندگی تمامی شهدا راه درست و روشن خود را که همانا ولایت پذیری می باشد انتخاب نموده و شاهد سربلندی و عزت کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار