مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خبرداد؛

بهسازی ۷۸ درصد از گلزار شهدای استان فارس

سردار «بیانی» گفت: ۷۸ درصد از گلزار های شهدای فارس بهسازی شده و این پروژه تا سه سال آینده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱ - 24August 2024

بهسازی ۷۸ درصد از گلزار شهدای استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همزمان با آغاز هفته دولت مراسم گلباران مزار مطهر شهدا با حضور استاندار فارس و مدیران ارشد استانی در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد.

سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت در مراسمی مدیران و مسئولان استان فارس و شهرستان شیراز با حضور در کنار بارگاه ملکوتی شهدای عزیز و گرانقدرمان در دارالرجمه شیراز کار خودشان را آغاز کردند.

بیانی اظهار داشت: انشاالله خداوند به همه توفیق دهد که با تاسی از شهدای عزیز و گرانقدرمان، خدمت هر چه بهتر و بیشتر و بی منت را به مردم عزیزمان داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری و با تقدیم جان خودشان امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند آسایش و آرامش را برای مردم رقم زدند و امروز همه مدیران و مسئولان باید با الگو گیری از شهدای عزیز و گرانقدر تلاش کنند که آسایش و آرامش بیشتری را به مردم هدیه دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس حدود ۱۵ هزار شهید گلگون کفن تقدیم به نظام مقدس اسلامی کرده است، گفت: این شهدای گراتقدر در یکهزار و ۲۳۷ گلزار مطهر شهدای استان آرمیده اند.

بیانی افزود: تاکنون ۷۸ درصد از گلزار‌های شهدای استان فارس بهسازی و مرمت شده ست و پیش بینی می‌شود طرح مرمت گلزار‌های شهدای استان طی سه سال آینده پایان یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار