مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم خبر داد:

پاسخگویی بیش از ۶ هزار تماس و پیامک راهنمای زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین قم

«نجفعلی» گفت: بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین اربعین هستند و تاکنون بالغ بر ۶ هزار تماس و پیامک در مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم ثبت شده است.
کد خبر: ۶۸۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸ - 24August 2024

پاسخگویی بیش از ۶ هزار تماس و پیامک راهنمای زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سمانه نجفعلی» مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتگویی اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال‌های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به زائرینی هستند که در قم به عنوان عمود اول، حضور می‌یابند.

وی افزود: با توجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده می‌شوند، افزوده می‌شود در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.

نجفعلی تصریح کرد: همکاران این مرکز به تمامی نیاز‌های زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روز‌های اخیر تماس‌های مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت‌نام موکب، اطعام و... داشته‌ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده‌اند.

مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و تاکنون بیش از ۶ هزار تماس و پیامک در مرکز ثبت شده است.

وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین تا ۱۹ شهریور (۵ ربیع‌الاول) یا پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مواکب قرارگاه ادامه خواهد داشت.

نجفعلی اشاره کرد: زائرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ یا تلفن ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها