مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح در کرمان افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح بنیاد برکت روستای فیض آباد راور با زیر بنای ۴۱۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد برکت در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 24August 2024

مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح در کرمان افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به جد پیگیر نهضت مدرسه سازی در سطح استان بوده و در این راستا تاکنون مدارس بسیار خوبی در مناطق ایلام محروم ساخته است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و هرآنچه در زمینه آموزش آنها سرمایه گذاری شود قطعاً نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود.

رضایی گفت: ۶۶ پروژه آموزشی با ۳۷۰ کلاس درس و ۴۹ هزار مترمربع زیربنا در سطح استان کرمان در حال آماده‌سازی است که تا ابتدای سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسند.

بر پایه این گزارش: مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح بنیاد برکت روستای فیض آباد راور با زیر بنای ۴۱۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد برکت در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی ره در استان و شهباز حسن‌پور نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها