مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم عنوان کرد:

ویزیت بیش از ۴۴۰ زائر بیمار در قرارگاه مردمی اربعین قم

«زارعی» گفت: از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از ۴۴۰ زائر به صورت رایگان ویزیت شده و مورد معاینه قرار گرفته اند.
کد خبر: ۶۸۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ - 24August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «ویزیت بیش از ۴۴۰ زائر بیمار در قرارگاه مردمی اربعین قممریم زارعی» مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتگویی اظهار داشت: از آغاز فعالیت قرارگاه، ۱۵ نیروی متخصص بهداشت و درمان در سه شیفت کاری ۲۴ ساعته در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: همزمان، از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از ۴۴۰ زائر به صورت رایگان ویزیت شده و مورد معاینه قرار گرفته اند که ۲۸۰ نفر خانم، ۱۳۰ نفر آقا و نیز ۳۰ نفر هم کودک بودند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: اکثر بیماران مراجعه کننده با علائمی مانند، سرماخوردگی، ضعف و بی‌حالی، افت فشار، گرمازدگی و... به موکب بهداشت و درمان قرار گاه مراجعه کرده و توسط متخصصین حاضر در موکب مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

زارعی افزود: طی این مدت یعنی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آمبولانس مستقر در قرارگاه چهارنوبت ماموریت گرفت و بیمارانی را که دچار ضرب دیدگی پا، سرماخوردگی، بیماری قلبی و قندی شده بودند را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کرد.

وی عنوان کرد: در کنار دو پزشک و دو پرستار و راننده آمبولانس در طول ۲۴ ساعت یک متخصص مامایی نیز برای بانوان زائر در نظر گرفته شده است و به زائرین بانو خدمت رسانی می‌کند.

خاطرنشان می‌شود: موکب بهداشت و درمان قرارگاه اربعین واقع در امامزاده جمال الدین (شاه جمال) یکی از موکب‌های تخصصی قرارگاه است که طی سال‌های گذشته به زوار اربعین اقا امام حسین علیه السلام به صورت رایگان مراجعه کنندگان را پذیرش کرده و داروی مورد نیاز بیماران را نیز تامین می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار