مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد:

خدمت‌رسانی ۸۰ موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

«قربانی کرم» گفت: تا کنون برای مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم ۵۰ موکب اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی ما این است که تعداد مواکب به عدد ۸۰ خواهد رسید.
کد خبر: ۶۸۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ - 24August 2024

خدمت‌رسانی ۸۰ موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی قربانی کرم» مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم در گفتگوی اظهار داشت: قرارگاه اربعین برای هشتمین سال متوالی، اقدامات لازم را برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی و برگزاری همایش بزرگ راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر قم را فراهم کرده است.

وی افزود: مواکب قرارگاه اربعین از ۶ صبح روز یکشنبه ۴ شهریور ماه یک روز کامل در بلوار معنوی پیامبر اعظم با آمادگی صد درصد درخدمت راهپیمایان جاماندگان اربعین خواهند بود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم عنوان کرد: تا کنون برای مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم ۵۰ موکب اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی ما این است که تعداد مواکب به عدد ۸۰ خواهد رسید.

قربانی کرم ادامه داد: خدمات مواکب از برپایی ایستگاه‌های صلواتی آب، شربت، دم نوش، چای و اطعام گرفته تا خدماتی متنوع فرهنگی، مشاوره و سلامت و درمان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد هماهنگی در استانداری قم، گفت: شهرداری مناطق هشتگانه در بلوارپیامبراعظم مستقرهستند و شرکت آبفا هم موضوع آب رسانی را از دوم شهریورماه آغاز کرده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اظهارداشت: اداره برق مسئولیت برق رسانی به ایستگاه صلواتی و موکب‌ها و شرکت نفت‎ مسئولیت کپسول‌های ال پی جی را بر عهده گرفته که در اختیار موکب‌ها قرار بدهد تا برای طبخ غذا مشکل نداشته باشند، شرکت گاز هم در این زمینه پای کار است، اوقاف هم از ۳۱ مردادماه موکب‌های خود را مستقر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار