مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

اربعین فرصت بی‌نظیری برای جوانان است

سرهنگ کریمی گفت: پیام امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) در روزگار مدرن امروزی باید حضوری آشکار داشته باشد. نهضت حسینی در مقام عالی‌ترین عامل احیای اسلام راستین همواره مورد بغض دشمنان بوده است.
کد خبر: ۶۸۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 24August 2024

اربعین فرصت بی‌نظیری برای جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی طی سخنانی در خصوص فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: اربعین یادآور بزرگداشت حضرت اباعبدالله (ع) است و انسجام، وحدت و هماهنگی که در ایام اربعین میان تمام علاقه‌مندان دیده می‌شود، از فرهنگ شهادت سرچشمه می‌گیرد.

وی گفت: پیام امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) در روزگار مدرن امروزی باید حضوری آشکار داشته باشد. نهضت حسینی در مقام عالی‌ترین عامل احیای اسلام راستین همواره مورد بغض دشمنان بوده است.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: اربعین، فرصت بی‌نظیری برای جوانان است. نهضت حسینی (ع)، برای انسان و جهان، سراسر مشق است. او آموزگار عزت، میدان دارِ مبارزه با فساد و احیاگر روح شهادت طلبی و زداینده غبار تحریف و بدعت از چهره دین است؛ لذا باید از این فرصت و نعمت الهی برای ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه بیش از پیش استفاده شود همانطور که در جنگ تحمیلی جوانان این مرز و بوم با تکیه بر فرهنگ عاشورایی توانستند بر دشمن پیروز شوند می‌شود با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا در تمام کار‌ها جهادی عمل کرد و موفق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها