استاندار بوشهر خبر داد؛

افزایش حضور مردم استان بوشهر درمراسم اربعین

«محمدی زاده» با اشاره به عشق و علاقه مردم استان بوشهر به سید و سالار شهیدان علیه‌السلام گفت: امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم استان در مراسم اربعین حسینی در کربلا هستیم.
کد خبر: ۶۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 25August 2024

افزایش حضور مردم استان بوشهر درمراسم اربعین به گزارش دفاع پرس بوشهر،«احمدمحمدی زاده»استاندار بوشهر درگفت وگو با رسانه ها به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات و نیازهای مردم از مهمترین اقدامات دولت بوده است اظهار داشت: در همین راستا طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال، هزار و ۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس در استان ادامه داد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۵۴۶ استان بوشهر با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به عشق و علاقه مردم استان بوشهر به سید و سالار شهیدان علیه‌السلام خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم استان در مراسم اربعین حسینی در کربلا هستیم.

وی تصریح کرد: با همدلی و وفاق در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در استان بوشهر هستیم و موفقیت‌های صورت گرفته در استان بوشهر به لطف همین همدلی و وحدت شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها