دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر کشور

فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان آجا با وزیر کشور دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 25August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار و انتصاب وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفتند.

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر کشور

امیر سرلشکر موسوی، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده اسکندر مومنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ایشان در هر مسولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشأ خدمات شایسته‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به همپوشانی ماموریت‌های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت ها، مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور نیز در این دیدار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور فرمانده کل ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو، ابراز داشت و گفت: ارتش همواره در ماموریت مشترک خود با این وزارتخانه از جمله امنیت مرز‌های شرقی و غربی و نیز در حوزه‌های مدیریت بحران در حوادث با پشتیبانی لازم تعامل فعال داشته است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد تعامل هرچه بیشتر در این زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار