آغاز خدمت خادمین هرمزگانی عتبه امامین عسکریین(ع)؛

خدمت خادمین هرمزگانی در «خانه پدری»+ تصاویر

با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خادمین هرمزگانی عتبه مقدسه عسکریین (ع) پس از اعزام به کشور عراق خدمت خود را در شهر سامرا با شعار «خدمت در خانه پدری» آغاز کردند.
کد خبر: ۶۸۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 25August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «اسمعیل پشت کوهی» مسئول اعزام خدام هرمزگانی اظهار داشت: خادمین هرمزگانی برای سومین سال متوالی برای خدمت به زائرین اربعین در سامرا تحت عنوان گروه جهادی بقیه الله اعزام می‌شوند و با توجه به اینکه سند ثبتی سازمان ثبت اسناد کشور عراق عرصه و اعیان عتبه مقدسه امامین عسکریین (ع) را ملک و خانه شخصی امام عصر(عج) شناخته، شعار امسال خدمت خدام،«خدمت در خانه پدری» انتخاب شد چرا که امام عصر(عج) به منزله پدر مسلمانان شناخته می شوند.

وی افزود: خادمین اعزامی امسال 60 نفر هستند که از اقصی نقاط استان هرمزگان بوده و در قسمتهای امانتداری،کفشداری،راهنمای گمشدگان و پشتیبانی خدام، توزیع لوازم بهداشتی، توزیع عطورات و ... که از 17 الی 25 ام ماه صفر  مشغول به خدمت هستند‌.

پشتکوهی تصریح کرد: خدمت و زیارت خادمین اعزامی به نیابت از تک تک مردم شریف و شهید پرور هرمزگان عزیز بوده و به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تقدیم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها