وزیر خارجه اسرائیل:

به دنبال جنگ تمام عیار نیستیم

در پی آغاز عملیات گسترده حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه این رژیم از متحدان خود درخواست کرد تا از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۶۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 25August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتس از همتایان خود در چندین کشور جهان درخواست کرده که در مقابل هرگونه پاسخ احتمالی ایران و حزب‌الله، از رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

به دنبال جنگ تمام عیار نیستیم

روزنامه تایمز اسرائیل در این خصوص گزارش کرد، وزیر خارجه رژیم اسرائیل در درخواستی مکتوب از وزرای خارجه چندین کشور درخواست کرده است که در بن‌بست با حزب‌الله، ایران و گروه‌های مقاومت منطقه، از اسرائیل حمایت کنند. حزب‌الله لبنان اوایل صبح امروز (یکشنبه) از آغاز مرحله اول عملیات گسترده علیه رژیم صهیونیستی در عمق اراضی فلسطین اشغالی با شلیک بیش از ۳۲۰ موشک کاتیوشا خبر داد.

کاتس همچنین در واکنش به عملیات حزب‌الله تصریح کرد «اسرائیل به دنبال جنگ تمام عیار نیست، اما بر اساس تحولات موجود عمل خواهد کرد». در پی عملیات حزب‌الله، ارتش رژیم صهیونیستی محدودیت‌های جدیدی را برای شهرک‌نشین‌هایی که در مناطق شمالی و مرکزی فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند، اعلام کرد.

در بیانیه ارتش اسرائیل در این خصوص آمده است که در مناطق اعلام شده، تجمع بیش از ۳۰ نفر در فضای باز ممنوع است و افراد در صورتیکه می‌توانند به محل کار خود بروند که در نزدیکی آن‌جا پناهگاه مناسب زمان بمباران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار