واکنش نتانیاهو به حملات موشکی و پهپادی حزب الله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به مرحله اول عملیات نظامی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، گفت از ارتش درخواست کرده تا ابتکار عمل را برای رفع تهدیدات به دست بگیرد.
کد خبر: ۶۸۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 25August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی آغاز اولین مرحله از عملیات گسترده حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از تلاش صهیونیست‌ها برای محافظت از خود خبر داد.

واکنش نتانیاهو به حملات موشکی و پهپادی حزب الله

طبق گزارش رویترز، نتانیاهو در بیانیه‌ای در این خصوص گفت «ما مصمم هستیم تا هر اقدام ممکن را برای دفاع از کشور خود، بازگردان ایمن ساکنان شمال به خانه‌هایشان انجام دهیم و همچنان به یک قانون ساده پایبندیم: هرکس به ما آسیب بزند به او آسیب می‌زنیم».

در پی آغاز اولین پاسخ حزب‌الله به ترور شهید فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب‌الله، مقام‌های صهیونیستی تدابیر امنیتی را تشدید کردند و محدودیت‌هایی را برای شهرک‌نشین‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ایجاد کرد.

نتانیاهو در این خصوص گفت «ما آمادگی حزب‌الله برای حمله به اسرائیل را تحت نظر گرفتیم و به ارتش دستور دادیم تا ابتکار عمل را برای رفع تهدیدات به دست بگیرد».

وی سپس با طرح این ادعا که ارتش اسرائیل هزاران موشک را که به سمت شمال اراضی اشغالی هدف قرار گرفت شده بود، منهدم کرد، گفت «ارتش با قدرت زیاد برای از بین بردن تهدید‌ها از طریق دفاع و حمله تلاش می‌کند».

پیش از این «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در درخواستی مکتوب از گروهی از متحدان این رژیم اسرائیل درخواست کرد تا در مقابل ایران و حزب‌الله و گروه‌های مقاومت منطقه از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها