تشییع پیکر شهید «سید محسن غریبیان» در لواسان+ عکس

هویت پیکر مطهر شهید «سید محسن غریبیان» که به عنوان شهید گمنام در همدان به خاک سپرده و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده بود، پس از درخواست خانواده‌اش برای انتقال به تهران، در گلزار شهدای لواسان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۸۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 25August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نیمه خرداد امسال خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «سیدمحسن غریبیان» فرزند «سید حسن» که هویتش از طریق DNA شناسایی شده بود رسانه‌ای شد و بعد از ۴۱ سال چشم‌انتظاری در مراسمی به دعوت آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع)، به خانواده‌اش اطلاع داده شد.

شناسایی پیکر شهید «سید محسن غریبیان»+ عکس

این شهید عزیز در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۱۳۶۲، در عملیات «والفجر یک» در منطقه فکه در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در عملیات تفحص در سال ۱۳۷۶ به عنوان شهید گمنام در جوار مزار شهید سعید قهاری سعید در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده بود. وی متولد تهران بود که به عنوان بسیجی فعال از لشکر «۲۷ محمد رسول الله (ص)» به جبهه اعزام شده و خانواده‌اش نیز در تهران ساکن هستند.

با درخواست خانواده شهید سید محسن غریبیان، پیکر مطهر این شهید والامقام به تهران و گلزار شهدای لواسان انتقال داده و امروز در این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها