رئیس بسیج جامعه زنان کشور خبر داد؛

پنجشنبه؛ رونمایی از یادمان شهیدان واعظی و جعفریان در بهشت زهرا

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: رونمایی از یادمان شهیدان طیبه واعظی و جعفریان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه استان تهران در روز پنجشنبه 15 بهمن در بهشت زهرای تهران قطعه 39 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ - 01February 2016

پنجشنبه؛ رونمایی از یادمان شهیدان واعظی و جعفریان در بهشت زهرا

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "مینو اصلانی" رئیس بسیج جامعه زنان کشور در رابطه با برنامههای این سازمان در دهه فجر 94 اظهار داشت: رونمایی از یادمان شهیدان طیبه واعظی و جعفریان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سپاه استان تهران در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در بهشت زهرای تهران قطعه 39 برگزار میشود.

وی تصریح کرد: در کنار مراسم رونمایی از یادمان شهیدان واعظی و جعفریان، ساخت سریال مستند "ارمغان مادری" با حضور علی اروجی کارگردان این سریال کلید خواهد خورد.

اصلانی برگزاری همایش "سایه پدر مهر مادر" را یکی دیگر از برنامههای ایام دهه مبارک فجر دانست و گفت: این مراسم در سالن رضوان صدا و سیما با مشارکت بسیج جامعه زنان، بسیج صدا و سیما، موسسه فرهنگی هل اتی و موسسه فرهنگی حرکت سبز علوی و با سخنرانی رحیم پور ازغدی و سردار نقدی پیرامون تکریم والدین و نقش آن در تربیت نسل و انتقال فرهنگ دینی و ملی و مقابله با جنگ نرم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: در این همایش از آثار مکتوب شامل رمان، کتابچه و کلیپ پرچم دار رونمایی خواهد شد ضمن اینکه به برگزیدگان جشنواره عکس و فیلم کوتاه این همایش جوایزی اهدا میشود.

اصلانی به دیگر برنامههای سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ایام مبارک دهه فجر پرداخت و گفت: دیدار با خانوادههای شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج در موضوع حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، دجالواره در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، بازدید از آسایشگاه جانبازان و موزههای فرهنگی در سطح شهرستانها، برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی بسیج در سطح حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج، برگزاری اردوهای راهیان نور حلقههای صالحین، برگزاری کوهپیمایی عمومی بسیج در سطح نواحی و برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی در تعدادی از شهرستانها از برنامههای این معاونت به شمار میرود.

اصلانی ادامه داد: انتشار بیست و چهارمین شماره نشریه طنین اندیشه، رونمایی از نرم افزار "زن ایرانی"، رونمایی از 3 جلد کتاب بسیج، انتشار بولتنهای خبری و فرهنگی و سیاسی در سطح حوزهها و پایگاههای مقاومت، عطرافشانی گلزار شهدای سراسر کشور توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت و عزیمت گروههای جهادی به روستاها و مناطق محروم از دیگر برنامههای این سازمان در طول ایام مبارک دهه فجر به شمار میرود.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی، توجیهی و ترویجی عرصههای اقتصاد مقاومتی برای عموم، کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاههای مقاومت، یادواره شهدای زن انقلاب اسلامی در سراسر کشور و اهداء جوائز مسابقه پیامکی "چند کلمه با خدا" به صورت متمرکز در تهران، نشست تخصصی گفتمان زن انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و نشست خبری رئیس سازمان و مسئولین بسیج جامعه زنان سپاه استانها پیرامون برنامهای از دیگر برنامهها در ایام مبارک دهه فجر به شمار میرود.

اصلانی ادامه داد: پخش مستند شهید طیبه واعظی از شهدای انقلاب اسلامی از شبکههای سیما، پخش فیلم مستند نماهنگ طلایه دار در موضوع حضرت زینب(س)، پخش فیلم مستند معرفی سازمان بسیج جامعه زنان کشور از شبکههای سیما و رونمایی از سناریوی فیلم سینمایی زیر گنبد کبود از دیگر برنامههای بسیج جامعه زنان کشور در ایام مبارک دهه فجر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن پیوند آسمانی(تهیه جهیزیه به منظور تسهیل ازدواج آسان خانوادههای نیازمند و برگزاری جشنهای دهه فجر با عنوان "با ولایت زندهایم، سرزندهایم" در سراسر کشور از دیگر برنامههای بسیج جامعه زنان کشور در طول دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها