اسرائیل هیوم: تل آویو قصد جنگ فراگیر را ندارد

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی با اشاره به پاسخ کوبنده حزب الله لبنان به این رژیم تاکید کرد که اسرائیل قصد ندارد این حمله را به یک جنگ فراگیر تبدیل کند.
کد خبر: ۶۸۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 25August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» از ارسالی پیامی به طرف‌های خارجی برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها خبر داد.  

اسرائیل هیوم: تل آویو قصد جنگ فراگیر را ندارد

بر اساس گزارش این روزنامه در این پیام تاکید شده است اسرائیل قصد ندارد این حمله را به یک جنگ فراگیر تبدیل کند.

اسرائیل هیوم  نوشت اگر حزب الله از پاسخ امروز خود راضی باشد، اسرائیل دامنه درگیری را گسترش نخواهد داد و پرونده ترور «فواد شکر» بسته خواهد شد.

روز ۳۲۴ نبرد طوفان الاقصی با حمله سنگین حزب الله علیه دشمن صهیونیستی در پاسخ اولیه به جنایت تروریستی این رژیم در ترور شهید «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب الله و شماری از غیرنظامیان لبنانی، آغاز شد و اغلب مطالب منتشر شده در رسانه‌ها مربوط به این عملیات موفق حزب الله است.

صبح امروز حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه متوالی از عملیات بی‌سابقه و پیشرفته خود علیه دشمن صهیونیستی در پاسخ اولیه به جنایت این رژیم در ترور فواد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله و شماری از غیرنظامیان لبنانی در حمله تروریستی اسرائیل به بیروت طی چند هفته گذشته، خبر داده و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، یک حمله هوایی با تعداد زیادی از پهپاد‌ها به سمت عمق فلسطین اشغالی و به سمت یک هدف نظامی خاص دشمن اسرائیلی آغاز کردند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

طبق این بیانیه، همزمان با آن رزمندگان مقاومت اسلامی، تعدادی از مواضع و پادگان‌های دشمن صهیونیستی و سکو‌های گنبد آهنین را با تعداد زیادی موشک در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند. تکمیل این عملیات نظامی مدتی طول می‌کشد و انشاالله بعد از آن درباره جریان و اهداف این عملیات بیانیه‌ای مفصل صادر خواهد شد.

حزب‌الله در دومین بیانیه خود درباره پاسخ اولیه به جنایت دشمن صهیونیستی در ترور فواد شکر و تعدادی از غیرنظامیان لبنانی در بیروت، نیز اعلام کرد که مرحله اول عملیات با موفقیت کامل انجام شد و به اهداف خود رسید. در این عملیات بیش از ۳۲۰ موشک کاتیوشا به سمت مواضع دشمن صهیونیستی شلیک شد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در این مرحله ۱۱ مرکز و پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار