مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش :

نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند.
کد خبر: ۶۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ - 01February 2016

نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،شاپور محمدزاده ، با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی، اظهار داشت: کار گزینش این افراد را طی مدت 20 روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیتشدگان امروز به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاسهای آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز میکنند و از مهر 95 به کلاسهای درس وارد خواهند شد.

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شدهاند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هستههای گزینش استانها مراجعه کنند. با وجود آنکه قانون رسیدگی به پروندهها و تجدید نظر اول یک ماه اعلام شده است ولی به هستههای گزینش استانها اعلام کردهایم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پروندهها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشد میتوانند فرم تجدیدنظر دوم  را تکمیل کنند و هستههای گزینش استانها موظفند پروندهها را جهت تصمیمگیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: داوطلبان برای آنکه مطلع شوند در گزینش پذیرفته شدهاند یا خیر باید به امور اداری آموزش و پرورش استانها مراجعه کنند.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها