شهردار کلان‌شهر شیراز:

پروژه موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه یکی از پروژ‌ه‌های راهبردی شهرداری شیراز محسوب می‌شود

شهردار شیراز در بازدید از موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه از محل استقرار پاکبانان و رانندگان بازدید و همچنین در جلسه‌ای به بررسی آخرین وضعیت عملیات عمرانی این موکب پرداخت و گفت: پروژه موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه یکی از پروژ‌ه‌های راهبردی شهرداری شیراز و دارای اهمیت است.
کد خبر: ۶۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 25August 2024
پروژه موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه یکی از پروژ‌ه‌های راهبردی شهرداری شیراز و دارای اهمیت استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز در دیدار با پاکبانان با بیان اینکه تلاش پاکبانان در این عرصه زبانزد در تمام کشور است و کاری که پاکبانان انجام می‌دهند تمیزی محیط زیست است، تصریح کرد: قدردان زحمات شما پاکبانان هستیم و امروز اگر شهر شیراز به‌عنوان تمیزترین شهر کشور نام‌گذاری شده به دلیل تلاش و دلسوزی پاکبانان است و اگر شیراز در سال ۲۰۲۴ به عنوان پایتخت زیست محیطی آسیا انتخاب شد، بخشی از آن به دلیل زحمات شبانه روزی شما عزیزان است و هرکجای شهر در هر ساعت از بامداد قدمی می‌گذاریم نارنجی پوشان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در حال خدمات رسانی و قابل‌رؤیت هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه مأموریت اربعین سراسری و کشوری است، افزود: تقریباً اکثر شهرداری‌های کشور در مرز‌ها مشغول خدمات‌رسانی به زائرین هستند. 
 
اسدی ادامه داد: تقریباً هرساله سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز در اینجا مشغول کار است و مورد تشویق قرارگاه مرکزی اربعین کشور قرار گرفته و جزئی از دستگاه‌های برتر شناخته و نام‌برده می‌شود. 
 
شهردار کلان‌شهر شیراز بابیان اینکه نیرو‌های شهرداری شیراز تقریباً ۲۰ روز در مرز شلمچه مستقر هستند و خدمات رسانی می‌کنند، افزود: به سهم خودم از زحمات شما تقدیر و تشکر می‌کنیم. 
 
وی افزود: قطعاً تک‌تک زحمات شما ثبت می‌شود و مورد لطف خداوند قرار خواهید گرفت. 
 
اسدی با حضور در جمع رانندگان در مرز شلمچه نیز گفت: به رسم ادب و اکرام و تشکر از خدماتی که ارائه می‌دهید تشکر و قدردانی کنیم. 
 
شهردار شیراز ضمن تقدیر از رانندگانی که دو هفته در مرز امر جابجایی زوار را بر عهده دارند، گفت: به رسم ادب خدمت شما رسیدیم تا از زحمات شما تشکر و قدردانی کنم. 
 
وی با اشاره به ماموریت هر ساله شهرداری شیراز در مرز شلمچه برای زائران امام حسین (ع) افزود: مأموریت اربعین در مرز کشوری و نظر وزارت کشور است. 
 
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز اظهار کرد: در این چند سال سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر و سایر بخش‌های شهرداری وظایف مختلفی را در مرز بر عهده دارند و هر سال شهرداری شیراز به دلیل خدمات مناسبی که ارائه می‌دهد، مورد تشویق قرار می‌گیرد که این امر به دلیل تلاش و همراهی خوب رانندگان و همکاران شهرداری است.
 
اسدی نیز در نشست بررسی آخرین وضعیت عملیات عمرانی موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اظهار کرد: اجرای کار موکب در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی با وجود گرما توسط پیمانکار طی ۴ ماه صورت گرفت.
 
شهردار شیراز تصریح کرد: نگاه ما به پروژه موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه به‌عنوان یکی از پروژ‌ه‌های راهبردی شهرداری شیراز بوده و این پروژه بااهمیتی برای مجموعه شهرداری شیراز است.
 
اسدی از شرکت پیمانکار خواست تا تکمیل فضا و احداث سایر زیرساخت‌ها در دستور کار باشد تا بتوان این پروژه را طی ۳ ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری کامل رساند.
 
شهردار کلان‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین حرکتی است که در کشور در حال نهادینه شدن است و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و فقط شهرداری نمی‌تواند به‌تن‌هایی اقدامات را انجام بدهد.
 
وی از مدیران مجموعه‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل به جهت اطلاع‌رسانی مطلوب و اداره کل حراست به جهت تامین امنیت مجموعه قدردانی کرد و گفت: در شهر شیراز اقدامات و برنامه‌های بسیاری برای اجرای برنامه جاماندگان اربعین تدارک دیده شده است که مسئولیت بسیاری از این برنامه برعهده شهرداری شیراز است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار