سردار مومنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

کاهش ۳۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۳۴ درصدی تصادفات در استان‌های مرزی نسبت به سال گذشته هستیم.
کد خبر: ۶۸۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵ - 26August 2024
سردار حسن مومنی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه حجم تردد به جاده‌های منتهی به مرزهای کشور افزایش پیدا کرده اما با اقدامات صورت گرفته رفت و آمد به خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: اوج بازگشت زائرین در روز دوم و سوم شهریور ثبت شده است. 
 
کاهش ۳۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین
سردار مومنی با اشاره به اینکه بیشترین حجم زائر از مرز مهران وارد کشور شدند، گفت: خستگی و خواب آلودگی عمده دلیل تصادفات در بازگشت زائران  است و از تمام زائران می‌خواهم پس از استراحت کافی وارد جاده شوند. 
 
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه بیشتر حجم تردد اتوبوس با دو هزار دستگاه از مهران بوده است، افزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط راهداری اتوبوس به اندازه در مرزها است و زائران بدون هیچ مشکلی به عمق کشور جابجا خواهند شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۳۴ درصدی جانباختگان در استان‌های مرزی نسبت به سال گذشته هستیم. 
 
سردار مومنی گفت: مرحله اول ماموریت ما به اتمام رسیدا و حضور نیروهای راهور در مرزها کاهش پیدا کرده است اما تا آخرین زائر ماموریت ما ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها