رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

عشق به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد

حجت‌الاسلام عدیده گفت: راهپیمایی اربعین حسینی که افراد از ملیت‌ها، مذاهب و طبقات مختلف اجتماعی، در آن گرد هم می‌آیند گویای این حقیقت است که عشق به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد.
کد خبر: ۶۸۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹ - 26August 2024

عشق به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم عزاداری شام اربعین حسینی که با حضور خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: پیاده روی اربعین، نسلی را به نسل دیگر پیوند می‌دهد و ارزش‌های عاشورا را به جوانان منتقل می‌کند.

وی افزود: اربعین، نماد مقاومت در برابر ظلم و ستم است و به ما یادآوری می‌کند که برای حق باید ایستاد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه پیاده روی اربعین، یک حرکت اجتماعی عظیم است که وحدت و همدلی را تقویت می‌کند، تصریح کرد: این راهپیمایی که افراد از ملیت‌ها، مذاهب و طبقات مختلف اجتماعی، در آن گرد هم می‌آیند گویای این حقیقت است که عشق به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام عدیده با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، موجب مقاومت در برابر تفرقه افکنی می‌شود، گفت: دشمنان اسلام همواره تلاش می‌کنند تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و وحدت آنان را از بین ببرند، اما پیاده روی اربعین تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان است که می‌تواند بر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان غلبه کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین در این منطقه، فرصتی است تا کارکنان و خانواده آنها با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش پایبند باشند.

در ادامه این مراسم، مداحان به ذکر مصیبت و عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار