در پیام سردار «مرادحاجتی» به مناسبت هفته دولت آمده است؛

شهید رئیسی نمونه بارز یک دولتمرد انقلابی، خالص، جهادی و مومن بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲ - 26August 2024

شهید رئیسی نمونه بارز یک دولتمرد انقلابی، خالص، جهادی و مومن بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی‌تواند موفق شود.» مقام معظم رهبری

روز‌های نخست شهریور هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگ مردانی است که نمونه‌های عینی و حقیقی خدمت به مردم هستند؛ شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ، الگوی خدمت خالصانه وصادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جاودانه ساختند.

شهیدان رجایی و باهنر، با تاسی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و اهل بیت (ع)، شیوه حکومتی امیرالمومنین امام علی (ع) را با پیروی از رهنمود‌های گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه خود قرار دادند تا نمونه یک دولت اسلامی که مردم را، ولی نعمت خود می‌داند و در راه خدمت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد را به جهانیان نشان دهند.

در ادامه مسیر شهیدان دولت، نسل امروز شاهد حضور رئیس جمهوری بودند که خستگی ر ا خسته کرد و برای رفاه حال مردم جان داد. شهید رئیسی نمونه بارز یک دولتمرد انقلابی، خالص، جهادی و مومن بود که با تلاش شبانه روزی‌اش در دل مردم ایران جاودانه شد. رئیس جمهوری که نگاه معناداری به حوزه دفاع مقدس داشت و در خاک متبرک شلمچه ضمن حضور چندباره در جمع راهیان نور، سراغ مناطق محروم اهواز را می‌گرفت.

هفته دولت هرسال فرصت مناسبی است تا دولتمردان صادقانه با مردم سخن بگویند و ضمن بیان مشکلات، اقدامات و دستاورد‌هایی که دولت برای رفع مشکلات و رفاه و آسایش بیشتر مردم داشته را بازگو کنند.

این ایام با آغاز به کار دولت وفاق ملی و رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی به وزرا، نمادی از انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشت؛ ان‌شاالله دولت جدید با ملاک قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش مضاعف برای ادامه مسیر شهدای خدمت ضمن پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، فسادستیزی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و حل مشکلات اقتصادی با طرح توزیع عادلانه ثروت و خلق رشد اقتصادی قوی و با ثبات با تاکید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، در رونق اقتصادی و آرمان‌های انقلاب گام‌های موثری بردارد و رضایت مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران را فراهم آورند.

اینجانب این مناسبت ارزشمند را به همه دولتمردان خدوم ایران اسلامی به خصوص مدیران و کارمندان شاغل در پایتخت دفاع مقدس تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق و خدمت به ملت را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها