معاون اداره‌کل راهداری بوشهر خبرداد؛

بازگشت ۱۰ هزار زائر اربعینی بوشهری

«فرامرزی» گفت: ۱۰ هزار ۴۰۰ زائر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی علیه‌السلام استان بوشهر با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس به شهر‌های خود برگشته‌اند.
کد خبر: ۶۸۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ - 26August 2024

بازگشت ۱۰ هزار زائر اربعینی بوشهریبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، «عباس فرامرزی»معاون اداره‌کل راهداری بوشهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر برای جابه‌جایی زائرین از آغاز ماه صفر آماده‌باش است، اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از استان بوشهر در انتقال زائرین از شهر‌های مختلف استان بوشهر به مرز شلمچه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از آغاز ماه صفر تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ زائر بوشهری نیز با ناوگان حمل و نقل عمومی از شهر‌های مختلف استان بوشهر به مرز شلمچه انتقال داده شده‌اند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: عمده سفر‌های اربعین با ناوگان مسافری برون شهری از مبداء شهر‌های بوشهر، برازجان، گناوه و عسلویه به مقصد شلمچه بوده است.

فرامرزی با بیان اینکه در روز‌های پایانی مردادماه، اعزام از مبادی استان بوشهر به مرز شلمچه کاهش یافت خاطرنشان کرد: با تقاضای زائران برای بازگشت، روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس به صورت تقریباً یک سر خالی به سمت مرز عراق اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار ۵۰۰ زائر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به استان بوشهر برگشته‌اند تصریح کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده، اکنون اتوبوس به اندازه کافی در مرز شلمچه برای برگشت زائران به استان مستقر شده و شرایط عادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها