فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

کنگره شهدای مازندران فرصتی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس

سردار «مسلمی» با بیان اینکه رسانه‌ها نقش کلیدی در انتقال پیام کنگره و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران فرصتی مناسب برای تجلیل از ایثارگران و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 26August 2024

رسانه‌ها نقش کلیدی در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه‌ای با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با دومین کنگره ملی شهدای استان امروز در محل این ستاد برگزار شد. 

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این نشست با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین کنگره‌هایی، گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران فرصتی مناسب برای تجلیل از ایثارگران و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است. ما باید از تمام ظرفیت‌های موجود در بسیج و دیگر نهاد‌های مردمی استفاده کنیم تا این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: قرارگاه رسانه‌ای به‌عنوان یک نهاد هماهنگ‌کننده، وظیفه دارد تا با ایجاد فضای مشارکتی و هم‌افزایی، زمینه را برای حضور گسترده مردم و رسانه‌ها در این کنگره فراهم کند. ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که یاد و خاطره شهدای عزیز در دل‌ها زنده بماند و نسل‌های آینده با این فرهنگ آشنا شوند.

سردار مسلمی به اهمیت اطلاع‌رسانی مؤثر در ایام برگزاری کنگره اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش کلیدی در انتقال پیام کنگره و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند. ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، فضایی ایجاد کنیم که مردم به‌خوبی در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این کنگره قرار گیرند.

در پایان این نشست، اعضای قرارگاه رسانه‌ای به بحث و تبادل نظر درباره استراتژی‌های اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی‌های اجرایی پرداختند و بر لزوم همکاری تمامی نهاد‌های مربوطه برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره تأکید کردند.

دومین کنگره سرداران و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران قرار است در مهرماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار