۱۲۴ نیروی امدادی و درمانی هلال احمر فارس به کشور عراق اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از اعزام ۱۲۴ نیروی کارمند و داوطلب هلال احمر این استان به کشور عراق و همچنین راه اندازی درمانگاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 26August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسین درویشی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینکه هلال احمر استان فارس، امسال نیز همانند سال گذشته به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در کشور عراق خدمت رسانی می‌کند، اظهار داشت: ۱۲۴ نیروی کارمند و داوطلب هلال‌احمر برای ارائه خدمات امدادی درمانی به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام و در شهر سامرا اقدام به راه‌اندازی درمانگاه کردند.

124 نیروی امدادی و درمانی هلال احمر فارس به کشور عراق اعزام شدند

مدیرعامل هلال‌احمر فارس با اشاره به فعالیت های تیم یاد شده در عتبات عالیات، اظهار کرد: این تیم های درمانی شامل 14 پزشک عمومی و تخصصی بود؛ همچنین 83 نیروی پرستاری، فوریت‌های پزشکی، تکنسین‌های دارویی، نیروهای پشتیبانی ، خدماتی ، امدادگران و نجاتگران کادر و داوطلب نیز به ارائه خدمت در این درمانگاه مشغول هستند.

درویشی در ادامه به اعزام 10 دستگاه خودرو آمبولانس و امدادی به همراه تکنسین فوریتهای پزشکی اشاره و تصریح کرد: این خودروها با هدف کمک به درمانگاه های هلال احمر در کشور عراق و انتقال بیماران به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی افزود: فعالیت نیروهای تخصصی حوزه ارتباطات این جمعیت در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ستاد جمعیت هلال‌احمر در دو محور طریق الحسین و شهر نجف اشرف ار دیگر خدمات این جمعیت دراربعین امسال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اضافه کرد: همه عوامل و نیروهای امدادی پایگاه های امداد و نجات بین شهری مستقر در مسیرهای مواصلاتی زائرین در سراسر استان به صورت آماده باش درآمده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار