رئیس پلیس راه استان خوزستان:

رانندگان در هنگام خستگی به مواکب بین راهی مراجعه و استراحت کنند

سرهنگ رحیمی گفت: برابر سنوات گذشته بیشترین آمار کشته شدگان حوادث اربعین متعلق به ۲۱ و ۲۲ صفر در استان خوزستان بوده لذا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز از اولویت‌های جدی رانندگان است که باید رعایت کنند.
کد خبر: ۶۸۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 26August 2024

رانندگان در هنگام خستگی به مواکب بین راهی مراجعه و استراحت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ «سعید رحیمی» رئیس پلیس راه خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: با فرارسیدن اربعین حسینی به شدت حجم ورود زائران به کشور رو به افزایش است و پیش بینی ما این است که بسیاری از زائران طی ۴۸ ساعت آتی از ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه به وطن باز گردند.

وی افزود: نظر به سفر زیارتی به کشور عراق، ذاتاً زائران خسته هستند و توانایی جسمانی لازم را برای رانندگی ندارند لذا توصیه اکید پلیس، استراحت رانندگان در مواکب و محل‌های استراحتگاهی به اندازه کافی است چرا که یک راننده باید با تمام هوش و حواس خود رانندگی کند تا انشاالله سفر ایمنی را تا پایان داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: برابر سنوات گذشته بیشترین آمار کشته شدگان حوادث اربعین متعلق به ۲۱ و ۲۲ صفر در استان خوزستان بوده لذا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز از اولویت‌های جدی رانندگان است که باید رعایت کنند.

سرهنگ رحیمی ۴ مؤلفه اصلی که همه رانندگان باید در طول سفر رعایت کنند را این گونه عنوان کرد: اول عدم رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، دوم رعایت سرعت مجاز، سوم بستن کمربند ایمنی و چهارم سبقت مجاز است که امیدواریم همه رانندگان این موارد را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها