پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت حجت‌الاسلام «میرزاعلی زاده کمند»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «میرزاعلی زاده کمند» پدر سردار پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 26August 2024

پیام تسلیت ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی درگذشت حجه الاسلام والمسلمین حاج «میرزا علی زاده کمند»

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی در گذشت حجت‌‌الاسلام والمسلمین حاج «میرزاعلی زاده کمند» پدر سردار سرتیپ پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انَا لله و اِنَا الیه راجِعون 

عالم پرهیزگار و پارسا که در سالیان متمادی همواره به عنوان الگوی برجسته معلم اخلاق، زهد و تقوا و با گفتار و کردار خود مشعل فروزان و مروج معارف اسلامی، مجاهدت و ولایتمداری و راهنمای مجاهدان و رهروان راه حق بوده اند. 

نام و یاد ایشان جاودان و خدمات شایسته ایشان به عالم اسلام ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم باقی خواهد ماند و رحمت پروردگار متعال بر ایشان و درجاتشان متعالی باشد.

این مصیبت را به جامعه روحانیت و بیت شریف آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. خداوند به بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها