مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان خبر داد؛

ثبت سند افتخار ۲۲۰۰ نفر از والدین شهدای لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: سند افتخار ۲۲۰۰ نفر از والدین شهدای استان ثبت شده است.
کد خبر: ۶۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 26August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت‌اله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگویی با اشاره به تجهیز ادارات بنیاد شهید استان، اظهار داشت: اداره بنیاد شهید شهرستان چگنی و رومشکان کاملا مجهز و ساختمان‌های دارای مشکل، کلیه مشکلات آنها مرتفع شد.

ثبت سند افتخار ۲۲۰۰ نفر از والدین شهدای لرستان

وی افزود: ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌ها است که برای بازسازی و مرمت آن بودجه لازم در نظر گرفته شده و به زودی عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به منابع نیروی انسانی، افزود: در ابتدای فعالیت بنده بنیاد شهید با کمبود نیرو روبرو بود، اما امروز در همه شهرستان‌ها مشکل کمبود نیرو از طریق آزمون‌های استخدامی برطرف شده است.

هاشمی با اشاره به اقدامات فرهنگی، بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا کار‌های بزرگی انجام شد به طوری که تا سال ۱۴۰۱ کل سند افتخار به ۳۰۰ نفر نرسیده بود، اما در حال حاضر دو هزار و ۲۰۰ نفر سند افتخار والدین شهدا ثبت و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا قرارداد‌های جدید بسته شده و تا پایان سال مابقی سند افتخار والدین شهدا نیز برای کنگره دوم تمام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: در گلزار شهدای خرم‌آباد کنار گلزار شهدای جاویدالاثر زیارتگاهی ایجاد شده که امروز محیطی امن و آرامش‌بخش برای عموم مردم است.

هاشمی اضافه کرد: همچنین تمثال شهدا در سطح خیابان‎های استان و شهر خرم‌آباد نصب شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها