معرفی کتاب؛

«روایت عاشقی»

کتاب «روایت عاشقی» که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «جمشید شمس» را بیان می‌کند. 
کد خبر: ۶۸۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 26August 2024

«روایت عاشقی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «روایت عاشقی» اثری است که توسط «جمشید شمس» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 76 صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و قیمت 80 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «جمشید شمس» را بیان می‌کند. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

در حین تحقیق و شناسایی مطلع شدیم که جمعی از خلبانان تیزپرواز ارتش برای یک عملیات بزرگ و پرواز در خاک عراق جهت انهدام و در هم شکستتن ارتش متجاوز دشمن خود را آماده و در منطقه کوی ملت اهواز، خیابان 20 اقبال در مهمان سرای خود مستقر و منتظر دستور حمله شوند.

سازمان منافقین از این موضوع مطلع شده بود و قصد داشت یک شب قبل از عملیات با تمام امکانات و نیروهای آموزش دیده در مدت چند دقیقه همه خلبانان را مورد حمله مسلحانه قرار داده و به شهادت برساند.

خوشبختانه و به لطف خدا و تلاش شبانه روزی پاسداران و با همکاری توابین موفق شدیم چند ساعت قبل از عملی کردن نقشه، همه تروریست‌ها را شناسایی و دستگیر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار