پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت هفته دولت

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی فرا رسیدن «هفته دولت» را به کارکنان و کارمندان دولت در استان قزوین تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ - 26August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان و کارمندان قوه مجریه در استان قزوین تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا خدمات ارزنده دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به ولی نعمتان خود تبیین و تفسیر شود تا بدین ترتیب نقشه شوم دشمنان که همانا تلاش برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است مثل گذشته خنثی گردد.

این هفته مبارک که به نام شهیدان بزرگوار و نماد خدمت یعنی شهید رجایی و شهید باهنر گره خورده است موجب شده تا خون مقدس این شهیدان عزیز ملت ایران بیش از پیش رابطه بین مردم و دولت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحکیم بخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهید راه خدمت آیت الله رئیسی و شهدای دولتمرد و کارمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان و کارمندان خدوم و زحمتکش قوه مجریه و سایر ارگان ها در استان قزوین تبریک و تهنیت می‌گویم امید است که تلاش، کوشش و از خودگذشتگی این عزیزان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را در گام دوم انقلاب اسلامی سرعت افزونتری ببخشد.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار