نجباء عراق:

قدرت و دقت حزب‌الله در انجام «عملیات اربعین» شگفتی‌آفرین است

جنبش نجباء در پیامی به مناسبت انجام «عملیات اربعین» از سوی حزب‌الله تأکید کرد: در مقطعی که دشمن با تمام قوا و در بالاترین سطح، برای مقابله با پاسخ مقاومت در آماده‌باش بود، حزب‌الله با انتخاب چنین زمان و مکانی، قدرت خود را ثابت کرد.
کد خبر: ۶۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ - 26August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی «عملیات اربعین» حزب‌الله لبنان که در انتقام فرمانده «فواد شکر» انجام شد، جنبش نجباء عراق در پیامی به مقاومت لبنان اعلام کرد: پیروزی بزرگ در این برهه‌ی حساس منطقه را که با ضربات دقیق به پایگاه‌های اطلاعاتی در عمق دشمن حاصل شد، به برادرانمان در حزب‌الله لبنان تبریک گفته و بار دیگر اعلام می‌کنیم که جنبش نُجَباء در کنار شما و پشتیبان‌تان خواهد بود.

در اوج آمادگی دشمن، به صهیونیست‌ها ضربه زدید

در ادامه این بیانیه آمده است: در مقطعی که دشمن با تمام قوا و در بالاترین سطح، برای مقابله با پاسخ مقاومت در آماده‌باش بود، حزب‌الله با انتخاب چنین زمان و مکانی برای عملیات، قدرت خود را به کسانی که در توانایی‌های مجاهدان شک و شبهه وارد می‌کردند و جنگ روانی به راه انداخته بودند، ثابت کرد.

در این پیام تاکید شده است: ضمن اینکه همه دنیا از قدرت، دقت، حسابگری و حکمت حزب‌الله در زمان‌بندی و انتخاب مکان عملیات، شگفت‌زده شدند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها