نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و دستگاه‌های اداری

آیت الله «محمدی لائینی» بر لزوم تقویت روحیه جهادی و نور معنویت در بین مدیران و دستگاه‌های اداری تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 26August 2024

لزوم تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و دستگاه‌های اداریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن کاویانی‌راد» مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: اینکه همه ما نیاز به معنویت داریم جای تردیدی نیست، اگر معنویت در وجود ما زنده باشد خیلی از آسیب‌ها ترمیم می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه وظیفه اول همه مدیران و دستگاه‌ها این است که نور معنویت را در دل‌ها زنده کنند، تاکید کرد: مجموعه بنیاد شهید هنوز برای ما مهم‌تر و حیاتی‌تر است، حتما باید هم جامعه هدف و هم کارکنان بنیاد شهید در زمینه معنویت قوی‌تر از هر نهاد دیگری باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم وجود بصیرت فرهنگی، عقیدتی و سیاسی در جامعه هدف بنیاد شهید، عنوان کرد: باید ارزیابی در این زمینه صورت بگیرد، اینکه نفوذ فرهنگ غرب کمتر، عبادت و اقامه نماز بیشتر شده مهم و خواسته ماست.

امام جمعه ساری گفت: مدیریت بنیاد شهید باید بداند هدف اول و اصلی زنده ماندن معنویت، روح انقلابی و حماسی، راه شهدا، رضایت از راه آمده و عدم پشیمانی از آن است.

این مسئول با بیان اینکه احترام در بنیاد شهید خیلی مهم است، ادامه داد: همه نهاد‌ها از جمله بنیاد شهید با کمبود فضا مواجه هستند، اما دو نکته وجود دارد، اولا اینکه چرا همه کمبود‌ها متوجه نهاد‌های دینی و فرهنگی همچون ستاد امر به معروف و ستاد عتبات و عالیات و ... است؟ دوم اینکه آن روح جهادی کمرنگ شده است، در گذشته فرماندهان ما اصلا اتاق و فضا نداشتند، اگر ما جهادی کار کنیم خیلی در بند اتاق و فضا نیستیم.

وی با تاکید بر تقویت روحیه فعالیت جهادی، خاطرنشان کرد: برای یک مدیر باید کار مهم باشد، در شرایط سخت کار کند، این روحیه باید زنده باشد نه روحیه افزایش تشریفات که فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها