رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در مازندران

حجت الاسلام «اصغری» از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت هفته دولت در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ - 26August 2024

هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «علی اصغر اصغری ولوجایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با اشاره به بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی‌داشت یاد شهیدان راه خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم رشادت‌های شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه ماندگار و الگوی اخلاق، مجاهدت و تقوا عنوان کرد و افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه خدمت به محرومان و تکریم مستضعفان دغدغه شهیدان رجایی و باهنر بود، تصریح کرد: کار‌ها و خدمات دولت باید در قالب هنر ارائه شود چراکه ارزشمند و ماندگار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ولایت‌مداری شهید جمهور بای همگان ارزشمند است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر درس مقاومت به ما دادند مقابل دشمنان ایستادگی کردند و تن به ذلت ندادند.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه دستاورد‌های نظام تبیین شود، خاطرنشان کرد: قوه‌های مثبت دولت سیزدهم برجسته شود و امیدواریم رفع مشکلات در اولویت دولت چهاردهم قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه دستگاه‌های اجرایی عملکرد‌ها را در راستای امیدآفرینی بیان کنند، گفت: تمام اقدامات دولت باید پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهدای والامقام هفته دولت رجایی و باهنر و آیت‌الله رئیسی و شهدای فاجعه ۱۷ شهریور، چهارشنبه هفتم شهریور ساعت ۹ صبح در مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران سخنران این مراسم هستند.

حجت الاسلام اصغری برگزاری نمایشگاه شهید خدمت در بوستان ولایت، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای برنامه در صداوسیما، گرامی‌داشت هفته دولت در حوزه علمیه، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دولت، برپایی موکب‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله اقدامات مهم همزمان با هفته گرامیداشت هفته دولت برشمرد.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه در اجرای برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای مازندران داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها