فرمانده سپاه سیمرغ:

روحیه بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات جامعه است

سرهنگ «پورقربان» روحیه بسیجی و جهادی را راهگشای مشکلات جامعه برشمرد و گفت: بسیج در همه مشکلات و حوادث روزگار در کنار مردم بود و گره‌های گوناگون کشور را باز کرده است.
کد خبر: ۶۸۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ - 26August 2024

روحیه بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با هفته دولت نمایشگاه اُسوه واقع در مسجد ولیعصر (عج) شهرستان سیمرغ با حضور مسئولین افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار «حسن پورقربان» فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در این حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه سیمرغ دستاورد‌های خود را در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

به گفته فرمانده سپاه سیمرغ، این نمایشگاه به مدت ۳ روز در حسینیه مسجد ولیعصر (عج) دائر خواهد بود.

وی روحیه بسیجی و جهادی را راهگشای مشکلات جامعه برشمرد و افزود: بسیج در همه مشکلات و حوادث روزگار در کنار مردم بود و گره‌های گوناگون کشور را باز کرده است.

این مسئول ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره تحقق سند بنیادین و اعتلای بسیج، شناسایی الگو‌های برتر و رقابت سالم بین پایگاه‌ها و انتقال تجربیات به سایر رده‌های مقاومت است.

سرهنگ پورقربان بیان کرد: پایگاه‌های برتر در این نمایشگاه با انتخاب مردم و بازرسان انتخاب‌شده و به‌عنوان اسوه و نمونه به نمایشگاه استانی و در صورت موفقیت به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها