یسرائیل زیو:

حزب‌الله یک جنگ فرسایشی طولانی‌مدت بر اسرائیل تحمیل کرده است

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد: دبیرکل حزب‌الله یک جنگ فرسایشی طولانی‌مدت را بر اسرائیل تحمیل کرده و طی تقریبا یک سال گذشته ده‌ها شهرک در معرض ضربات این حزب قرار دارند.
کد خبر: ۶۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷ - 26August 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یسرائیل زیو»، ژنرال نیرو‌های ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد: دستاورد‌های جنگ به دلیل عدم شفافیت کامل اهداف به تدریج در حال فرسایش است. 

حزب‌الله یک جنگ فرسایشی طولانی‌مدت بر اسرائیل تحمیل کرده است

شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از این ژنرال بازنشسته گفت: دبیرکل حزب‌الله یک جنگ فرسایشی طولانی‌مدت را بر اسرائیل تحمیل کرده و طی تقریبا یک سال گذشته ده‌ها شهرک در معرض ضربات این حزب قرار دارند، این حملات به یک روال عادی و روزمره تبدیل شده است.

زیو افزود: این حملات که با سکوت دولت اسرائیل همراه است، اذعان به از بین رفتن قدرت بازدارندگی اسرائیل است، این یک دستاورد بزرگ برای حزب‌الله به شمار می‌رود.

رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل در وضعیت فرسایشی مستمر قرار دارد و این وضعیت منجر به از دست امتیازات در برابر حزب‌الله می‌شود. سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته در سخنانی اعلام کرد: ۳۴۰ موشک کاتیوشا به پایگاه‌ها و پادگان‌های اسرائیل شلیک کردیم، ما برای نخستین بار پهپاد‌ها را از منطقه بقاع شلیک کردیم و تمام این پهپاد‌ها به سلامت از مرز‌های لبنان و فلسطین به سمت اهداف مشخص‌شده عبور کرد.

 دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: مکان نظامی ویژه‌ای که مورد هدف قرار گرفت، پایگاه اطلاعات نظامی یگان ۸۲۰۰ در نزدیک تل‌آویو بود.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار