فراخوان مرحله استانی کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت» اعلام شد

فراخوان مرحله استانی بیست و ششمین کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت» ویژه استان اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۶۸۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷ - 27August 2024

فراخوان مرحله استانی کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت» اعلام شد«یوسف علایی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، اظهار داشت: علاقه‌مندان شرکت در مرحله استانی بیست و ششمین کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت» تا ۳۰ مهر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

وی ادامه داد: «میراث‌های ماندگار دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان جانبازان»، «دفاع مقدس و شعر مقاومت اسلامی و امنیت ملی»، «شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی»، «شعر دفاع مقدس ولایت محوری و جهاد تبیین»، «تجلی اقشار مختلف مردم در شعر دفاع» و «شعر دفاع مقدس در قالبهای کودک و نوجوان، طنز، سرود، ترانه، غزل قصه سپید، نیمایی» از محورهای این کنگره است.

علایی ادامه داد: همچنین در بخش ویژه استانی ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان مد نظر قرار گرفته و دبیرخانه پذیرای آثاری در این عرصه است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره۰۹۳۸۸۲۳۷۵۷۷ یا به صورت حضوری به دبیرخانه استانی اصفهان کنگره واقع در خیابان ۲۲ بهمن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان ارسال کنند.

وی افزود: جوایز بخش استان اصفهان عبارتند از ۶ میلیون تومان برای هر کدام از هفت نفر برگزیده و چهار میلیون تومان برای اثار شایسته تقدیر و همچنین نفرات برتر برای شرکت در بخش کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها