با محوریت زندگی شهید «ایرج خرمجاه»؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادر آفتاب» در البرز

از اربعین تا هفته دفاع مقدس، البرز میزبان مسابقه کتابخوانی «مادر آفتاب» است و این رویداد فرهنگی با محوریت زندگی شهید «ایرج خرمجاه» فرصتی ارزشمند برای آشنایی با الگو‌های ایثار و مقاومت است.
کد خبر: ۶۸۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶ - 27August 2024

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادر آفتاب» در البرز با محوریت زندگی شهید ایرج خرمجاهبه گزارش دفاع‌پرس از البرز،  مسابقه کتابخوانی «مادر آفتاب» با هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی شهدا و الگوگیری از شخصیت والای شهیدان، به ویژه شهید ایرج خرمجاه، در استان البرز برگزار می‌شود.

این مسابقه که بر اساس کتاب زندگی‌نامه شهید خرمجاه، منتشر شده توسط نشر شاهد، طراحی شده است، از اربعین حسینی آغاز و تا هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت. علاقمندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد البرز، نسخه الکترونیکی کتاب را دانلود کرده و پس از مطالعه، به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

این مسابقه ویژه ساکنان استان البرز بوده و به ۱۰ نفر از برگزیدگان، جایزه نقدی پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

شهید ایرج خرمجاه، از شهدای گرانقدر دفاع مقدس، الگویی روشن برای نسل جوان است. زندگی پر افتخار و ایثارگرانه این شهید، سرشار از درس‌های آموزنده است و برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت زندگی چنین شهدایی، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار