مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز:

بسیج یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و جهادی در همیاری با دولت‌ها است

سرهنگ «علیزاده» ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه ۲۵ برنامه جامع به مناسبت هفته دولت در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: بسیج فارغ از گرایش‌های سیاسی دولت‌ها یک ظرفیت بزرگی فرهنگی - جهادی در همیاری دولت‌ها در جهت خدمت به مردم است.
کد خبر: ۶۸۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳ - 27August 2024

بسیج یک ظرفیت بزرگ  فرهنگی و  جهادی در همیاری با دولتها است به گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «احسان علیزاده» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به دو اصل ولایت مداری و مردم باوری در سنجش عملکرد دولت‌ها اظهار داشت: دولت شهید رجایی علی‌رغم اینکه در حدود یک ماه دوام داشت، اما کارنامه قبولی داشت.

وی با تشریح برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز در هفته دولت گفت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های هفته دولت دراستان البرز، برنامه‌هایی، چون برپایی میز‌های خدمت تخصصی در ادارات، برگزاری شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی بسیج جهت محرومیت زدایی، تکریم خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت و نشست‌های تبیینی در دستور کار سازمان بسیج ادارات و کارمندان قرار دارد.

این مسئول با تبریک روز کارمند گفت: ۲۹ هزار کارمند در ادارات استان البرز فعالیت می‌کنند که فعالیت‌های آنها از طریق ۱۶ حوزه و ۲۶۰ پایگاه بسیج در جهت خدمت به مردم ساماندهی شده است.

سرهنگ علیزاده از توزیع ۱۱۲۰ معیشتی به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم هفته دولت در استان البرز است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز با تاکید بر اینکه باید بستر تمدن نوین اسلامی در کشور نهادینه شود، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تقارن هفته دولت و اربعین حسینی ادارات استان البرز ضمن برپایی مواکب مختلف در کربلا و نجف ۴۹ موکب جهت جاماندگان اربعین حسینی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار