مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

راه شهدا، ادامه راه شهدای کربلا است

«دانش‌کهن» شهدای ۸ سال دفاع مقدس را الگویی برای همه مسئولان دانست و بر ادامه راه پرافتخار آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶ - 27August 2024

راه شهدا، ادامه راه شهدای کربلا استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «امیرحسین دانش‌کهن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جمع کارکنان این اداره کل، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، بر تاسی از شهدای والامقام و ادامه راه آنان تاکید کرد.

وی با اشاره به تقارن روز کارمند و اربعین حسینی، این همزمانی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: راه و هدف شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای ما ادامه راه شهیدان کربلاست و ما امروز باید دنبال کننده همین راه و هدف باشیم.

دانش‌کهن خدمت در بنیاد شهید را یک توفیق ارزشمند توصیف کرد و افزود: پاداش معنوی خدمت به مردم به ویژه ایثارگران قابل محاسبه نیست و انشاءالله در آن دنیا اجر خدمات خود را خواهیم دید.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع، خصوصاً ایثارگران، خاطرنشان کرد: باید قدردان باشیم که در بنیاد خادم ایثارگران هستیم و این یک فرصت طلایی برای یکایک ما است. حتی باتوجه به برخی از محدودیت هایی که وجود دارد شاید توان حل آن مشکل را نداشته باشیم ولی حداقل کار ممکن همدلی و احترام به ارباب رجوع است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با اشاره به نتایج نظرسنجی‌ها مبنی بر رضایت بالای ایثارگران از خدمات بنیاد، بر لزوم حفظ و ارتقای این سطح از رضایت‌مندی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار