آمادگی ارتش برای کمک به دولت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، آمادگی خود را برای کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم اعلام کرد.
کد خبر: ۶۸۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 27August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر و در آن، هفته دولت را یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی دانست که الگوی خدمتگزاری صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی است که الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. شهیدان رجایی و باهنر با تأسی از مولی‌الموحدین امام علی (ع)، مردم‌داری و خدمت را شیوه حکمرانی خود قرار داده و با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر، تصویری از مدیران تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاردند.

جمهوری اسلامی ایران در پرتو خدمات صادقانه دولتمردان خدوم و شریف، با وجود توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، مسیر رشد و بالندگی را روز به روز با شتاب طی نموده و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، امروز در گام دوم انقلاب از جایگاه و منزلت منطقه‌ای و بین‌المللی شایسته برخوردار است.

بی‌تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده‌اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ ننموده‌اند و هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و تبریک به رئیس جمهور محترم و هیئت دولت خدمتگزار، آمادگی خود را در همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم شریف و سربلند ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار