فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

کار پليس و رسانه مکمل یکديگر است

سردار مطهری زاده گفت: کار پليس و رسانه مکمل یکديگر است و ما خود را از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای ماموریت‌ها می‌دانیم.
کد خبر: ۶۸۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ - 27August 2024

کار پليس و رسانه مکمل همديگر هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «سعید مطهری‌زاده» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار با «رضا واعظی» مدیرکل صدا و سیمای استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب مجموعه صدا و سیمای با پلیس و همچنین پوشش خبر پلیس، اظهار داشت: زیبایی کار پلیس در این است که رسانه در ماموریت‌های پلیسی در کنار ما باشد و آن را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه در مقوله برقراری امنیت اجتماعی زمانی موفقیت حاصل می‌شود که رسانه فعالیت‌های ما را به نحو مطلوب پوشش داده و به سمع و نظر مردم برساند، افزود: پلیس خود را از مجموعه صدا و سیما و به کلی از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای مطلوب ماموریت‌های محوله می‌داند.

فرمانده انتظامی استان بااشاره به اينکه کار پليس و رسانه مکمل هم هستند، گفت: ما خود را از رسانه جدا ندانسته و آن را يار و ياور خود در اجراي ماموريت ها می دانيم. 

این مسئول با بیان اینکه زمانی اثر بخشی ماموریت پلیس در جامعه به درستی احساس می‌شود که رسانه آن را پوشش دهد، تصریح کرد: در هنگام بحران‌ها نیز رسانه باید احساس آرامش را به جامعه تزریق کند. خدمتگزاری به مردم افتخار ما است و نیازمندیم تا مردم نیز ما را در این راه یاری کنند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی خصوصا در بحث مواد مخدر، اقدامات رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: به حمدالله در استان خراسان شمالی بین پلیس و رسانه یک همدلی و همکاری بسیار خوب و مطلوبی برقرار است که تلاش می‌شود تا این تعاملات تداوم داشته و ارتقا یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها