همزمان با آغاز دهه مبارک فجر،

بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم گلباران شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بیت تاریخی امام خمینی(ره) در محله یخچال قاضی قم طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مردم، مسئولان و نیروهای مسلح گلباران شد.
کد خبر: ۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ - 01February 2016

بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم گلباران شد

به گزارش دفاع پرس از قم، مردم انقلابی قم صبح امروز با تجمع در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) درحالیکه که پیشاپیش آنان طلاب و روحانیان حضور داشتند، حرکت خود را به سمت بیت قدیمی امام راحل در محله یخچال قاضی قم آغاز کردند.

قبل از آغاز حرکت، سرود «خمینیای امام» توسط گروه سرود واحد مقاومت بسیج دانش آموزی فرهنگ به اجرا در آمد و سپس مسئولان استان، به همراه اقشار مختلف مردم با عبور از خیابانهای آیت الله مرعشی نجفی (ره) و معلم در بیت قدیمی امام خمینی (ره) اجتماع نمودند.

در مسیر حرکت مردم شاخههای گل و تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست داشتند و در پیشاپیش مردم موتورسوران و گروه موزیک نیروهای مسلح در حرکت بودند و در طول مسیر نیز استاندار و مسئولان مختلف استانی مردم را همراهی میکردند.

در پایان مسیر شرکت کنندگان با نثار گل به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند و بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان بستند.

استاندار قم در این مراسم باشکوه گفت: فکر انقلاب و برنامه آن در سال ۱۳۴۲ در این مکان توسط امام راحل (ره) ریخته شد و در بهمن سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست و مردم ایران به ویژه مردم شهر مقدس قم با فداکاریها و جانفشانی های خود به پیروی از فرمایشها و منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حرکت خود را ادامه دادند.

سید مهدی صادقی با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امیدواریم که خداوند سایه پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از سر ما کم نکند و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تداوم داشته باشد.

وی گفت: ان شاء الله با انسجام، همدلی و همزبانی که داریم بتوانیم برنامههایی را که در پیش داریم با عزت و اقتدار به پیش ببریم و این حکومت را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل بدهیم و ما هم جزء سربازان آن امام عزیز باشیم.

لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این مراسم یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به ملت ایران به ویژه مردم استان قم تبریک گفت.

لازم به ذکر است رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز نیز گلبانگ انقلاب با حضور استاندار قم و مدیرکل آموزش و پرورش در مدرسه شاهد نمازیخواه به صدا در آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار