برگزاری نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا

نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا در راستای ارتقای معیشت اعضای وابسته (بازنشستگان) برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 27August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا با حضور امیر سرتیپ «علی محبی‌راد» رئیس کانون بازنشتگان ارتش و امیر سرتیپ دوم «محسن گُل‌سرخ» رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا

در این نشست، رئیس کانون بازنشتگان ارتش با اشاره به اهمیت اعضای وابسته (بازنشستگان) و خانواده‌های آنان که گنجینه‌ای برای ارتش هستند، گفت: همواره این دغدغه را داریم که ظرفیت‌های کانون را به مسئولان به‌ویژه مدیران نیرو‌های مسلح معرفی کنیم و تاکنون نیز با پشتیبانی‌های فرمانده کل ارتش پیشرفت‌های خوبی نیز داشته‌ایم.

امیر محبی‌راد در ادامه به بیان تخصص‌های مختلف موجود در جامعه بازنشستگان ارتش و معرفی ظرفیت‌های آنان پرداخت.

رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش نیز در ادامه این نشست، اظهار داشت: اگر سرمایه‌های خود را خوب بشناسیم و این منابع را درست به کار گیریم، می‌توانیم کار‌های اقتصادی بزرگ و سودآوری داشته باشیم.

امیر گل‌سرخ با معرفی توانمندی‌های سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش، گفت: ما تمایل داریم تا از ظرفیت‌های کانون در تعاملات اقتصادی خود استفاده لازم را ببریم.

در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران این دو بخش، با بیان نظرات خود و اعلام ظرفیت‌ها، ارتقای سطح همکاری‌ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها