رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

اعزام بیش از ۴۰ نیروی اورژانس به صورت آماده باش در مرز خسروی

«قلعه سفیدی» از اعزام بیش از ۴۰ نیروی اورژانس به صورت آماده باش هر شیفت اورژانس در خدمت زائران در مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 27August 2024

اعزام بیش از ۴۰ نیروی اورژانس به صورت آماده باش در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،‌ «مسعود قلعه سفیدی» رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در پایانه خسروی، اظهار داشت: در مجموع از آغاز عملیات اربعین در پایانه مرزی خسروی و مرکز فوریت‌های پزشکی ثارالله (ع) در این پایانه مرزی به بیش از ۶ هزار و ۸۸۳ زائر خدمت رسانی شده است.

قلعه سفیدی افزود: در شبانه روز گذشته ۹۴۸ نفر به مرکز فوریت‌های پزشکی ثارالله (ع) و یا اکیپ‌های سیار این مجموعه مراجعه کردند که ۹۳۷ نفر آنها در محل مراجعه درمان مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۱ مورد از مراجعه کنندگان نیاز به اعزام به بیمارستان داشتند که در مجموع از ابتدای عملیات اربعین توسط این اورژانس ۶۲ نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای عملیات اربعین در اورژانس ۶ مورد ترافیکی و سانحه تصادف در این اورژانس به ثبت رسیده که ۲ مورد نیز در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در هر شیفت اورژانس در این مرکز، بیش از ۴۰ نیروی اورژانس به صورت آماده باش در خدمت زائران هستند.

وی به مراجعه زائران به اتاق‌های سرد دانشگاه علوم پزشکی در مرز خسروی اشاره کرد و افزود: در مجموع ۶۷۹ مراجعه به اتاق‌های سرد شماره یک و ۲ در پایانه مرزی خسروی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار