مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است

سرهنگ الهی‌راد گفت: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است چرا که نادیده گرفتن واقعه غدیر باعث شد این اتفاق مهم تحریف شود، امروز هم اگر برخی مناسبت‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی یادآوری نشود قطعاً روزی تحریف می‌شوند و به طور دیگر در جامعه القا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 27August 2024

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عصر دیروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های تابعه خراسان شمالی با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است چرا که نادیده گرفتن واقعه غدیر و حماسه عاشورا باعث شد این اتفاق مهم تحریف شود، امروز هم اگر برخی مناسبت‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی یادآوری نشود قطعاً روزی تحریف می‌شوند و به طور دیگر در جامعه القا می‌شود.

سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر ضرورت هماهنگی در اجرای برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی رده و سطوح در استان صورت گیرد، تصریح کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پرچم ولایتمداری و دینداری در جامعه روز به روز افراشته‌تر می‌شود که این نشان از ظهور تمدن بزرگ نوین اسلامی دارد. این در حالی است که دشمنان سعی دارند حماسه بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس و مقاومت را تحریف و بی ثمر جلوه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دستورالعمل‌های برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مناسبت‌های ملی دفاع مقدس، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین بخشنامه سامانه سادم به تمامی سطوح و مبادی استان ابلاغ شده است و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها به عنوان دبیر این ستاد‌ها مسئول تشکیل ستاد شهرستانی و نظارت، هدایت و اجرای برنامه‌های مورد نظر در این مناسبت‌های هستند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل و برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها، گفت: این شورا ظرفیت بسیار خوبی در ایجاد انسجام و هماهنگی بین بخشی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها در روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌ها است. به عنوان مثال برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس یکی از آن برنامه‌هایی است که می‌بایست در تمامی سطوح برگزار گردد؛ لذا با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و هماهنگی نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها با دبیرخانه ستاد استانی در باشکوه برگزار نمودن برنامه‌ها و تعمیق آثار آن نقش مؤثری ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها