سردار علیدوست خبر داد؛

درج عنوان «معاف از رزم» در کارت پایان خدمت سربازی

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، از درج عنوان معاف از رزم در کارت پایان خدمت سربازی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 27August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار رحمان علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار داشت: طبق بند ۲ ماده ۳۹ قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولانی که به علت ابتلاء به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده، قادر به انجام خدمت در امور رزمی نیستند، با تأیید شورای پزشکی سازمان وظیفه عمومی و یا شورای پزشکی یگان خدمتی به عنوان مشمول معاف از رزم شناخته و متناسب با وضعیت جسمانی بکارگیری می‌شوند.

درج عنوان «معاف از رزم» در کارت پایان خدمت سربازی

وی افزود: سربازان معاف از رزم در یگان‌های نیروهای مسلح بر اساس بیماری دسته بندی و متناسب با آن بکارگیری می‌شوند و این سربازان بواسطه محدودیت در بکارگیری و محدودیت در فعالیت‌ها و وظایف تعریف شده از حقوق و مزایای کمتری نسبت به سربازان سالم برخوردار می‌باشند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عموی فراجا ادامه داد: عنوان معاف از رزم به عنوان یکی از مشخصه‌های سلامت فردی که ممکن است در استخدام برخی از ارگان‌های دولتی و خصوصی، اعطای گواهینامه راهنمایی و رانندگی که نیاز به سلامت حداکثری افراد دارد، در کارت پایان خدمت این افراد درج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار