مدرسه شهید مبرهن رشت به بهره‌برداری رسید

مدرسه دخترانه شهید مبرهن رشت که قرار بود با حضور شهید جمهور به بهره‌برداری برسد ولی از این نعمت محروم شدیم و امروز جمعی از مسئولین به تأسی از شهید جمهور و در هفته دولت، این مکان آموزشی را افتتاح کردند.
کد خبر: ۶۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 27August 2024

مدرسه شهید مبرهن رشت به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مدرسه شهید مبرهن یکی از مدارس قدیمی شهر رشت است که در ناحیه یک واقع بوده و کار اجرایی مرمت آن اواسط سال ۱۴۰۲ آغاز و در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه دخترانه شهید مبرهن رشت با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان اداره کشور در حوزه‌های مختلف هستند، اظهار داشت: توسعه و بهسازی از مجموعه‌های آموزشی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در گیلان هم در این مدت اقدامات بسیار خوبی اتخاذ شده است.

وی نقش نوسازی مدارس در توسعه فضای آموزشی در کشور را بسیار مهم برشمرد و گفت: قرار بود این مجموعه آموزشی با حضور رییس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری برسد ولی از این نعمت محروم شدیم و امروز به تأسی از شهید جمهور و در هفته دولت به این مکان آموزشی آمدیم تا این پروژه را افتتاح کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه هم‌افزایی میان مدارس و هیئت امنای مساجدی که در جوار مدارس قرار دارند، افزود: وجود مسجد در کنار مدارس در طول تاریخ موثر بوده و یک ظرفیت است که باید به درستی از آن استفاده شود.

عباسی با اشاره به برنامه دشمن برای نفوذ به کشور در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه فرهنگی بیان کرد: مدرسه مأمن دانش آموزان بوده و باید مدیران و به ویژه معلمین در تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی به خوبی عمل کنند که تاکنون نیز این چنین بوده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار